Bewertungen von Chicken n Bull Groningen

Neue Beurteilungen

4.0
alie horrel pleijendal
8 Juli 2022

de gehaktbal was echt super lekker die lahmacun wat vlees er op sta was ook super lekker

Hilda Pruis
29 Juni 2022

Eten werd snel gebracht en het eten was lekker van smaak.

Mirte
29 Juni 2022

Beste mozzarella sticks in town!

Jochanan
17 Juni 2022

Altijd als trouwe klant bij Chicken n Bull bestelt zonder problemen. Totdat ik vandaag een Pasta Carbonara had bestelt. Absoluut dramatisch. Nauwelijks spek en amper kaas. Kreeg feitelijk een bak met alleen pasta
 Heb daarna gebeld om aan te geven dat dit niet is wat ik gewend was. Kreeg daarna een bijdehante knul aan de lijn die wel wist hoe hij pasta moet maken. Wilde niet compenseren of enig begrip tonen. Heb na een vervelend gesprek de telefoon moeten ophangen omdat ik slecht werd behandeld. Erg jammer. Ze zijn zo een vaste klant kwijt geraakt.

Lianne Tap
9 Mai 2022

Super snelle bezorging en heerlijk mals!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

DT
3 April 2022
Hofman
27 MĂ€rz 2022
Tim
27 MĂ€rz 2022

Heerlijk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Onbekend
24 MĂ€rz 2022

Spareribs Volcano besteld maar het was totaal niet pittig, mijn neefje van 4 kon gewoon mee eten. Aardappelschijfjes waren te zoutig.. te veel kruiden en zout erop. Spareribs is verder wel lekker mals. Heb eerder volcano besteld maar jammer was het toen ook niet Volcano zoals vermeld

Vries
20 MĂ€rz 2022

Eten zoals altijd erg goed. Dit keer meer patatkruiden dan gewoonlijk, wordt gewaardeerd! De bezorging was snel, maar helaas was het eten deze keer wel koud (gebeurt normaal nooit). Na opwarmen in de oven heeft het alsnog goed gesmaakt!

Pijl
12 MĂ€rz 2022

Malse kip spareribs iets pittig en licht zoet 1e keer hier prima eten maar vond ze te kruidig ipv zoet dit is deels eigen smaak 1u 10min bezorging richtlijn was 1u

-
7 MĂ€rz 2022

Super

Patrick
2 MĂ€rz 2022

Broodje kip kebab was koud beetje jammer

Eileen
27 Februar 2022

We bestellen vaak met ons team een kipbucket. Wachttijden zijn vaak langer dan een uur/1,5 uur. We houden enorm van de sambalsaus,maar deze keer zat er helemaal geen saus bij en dr vorige keer allemaal verkeerde sauzen. Ook zit er bijna nooit de beloofde Magnum bij

Talens
20 Februar 2022

Snel bezorgd en dat ondanks de storm, heerlijk gegeten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Gerben
12 Februar 2022

17:30 besteld. Krijg een mail, 18:15 verwachte bezorgtijd. 45 minuten, hartstikke prima. 18:30, krijg een mail, bezorger onderweg. Aan de late kant, maar het zou minder dan 5 minuten fietsen zijn, dus goed. Half uur later (stond al op het punt om te vragen waar het eten blijft), komt de bezorger eindelijk aan. Dan heb je eindelijk eten, is de patat koud, de spareribs lauw tot koud en de knoflooksaus zit overal in de tas, behalve in het bakje. Eten opgewarmd in de oven en de smaak is walgelijk. Patat is slof en heeft geen smaak. De spareribs smaken alsof ze eerder al in de magnetron zijn opgewarmd. Al met al een waardeloze ervaring en de laatste keer dat ik hier bestel.

Sarah
9 Februar 2022

Helaas was de spareribs niet zoals normaal. Spareribs was niet zoet en de kwaliteit van het vlees was niet zoals gewoonlijk.

Steven
5 Februar 2022

Vriendelijke mensen en eten is super lekker

T
3 Februar 2022

Het was heerlijk

Elton
2 Februar 2022

Vlees droog burger en brood droog, omdat dingen er zogenaamd niet waren hebben ze dingen aangepast zonder overleg eindresultaat leek alsof ze resttanten hebben opgewarmd en hebben gestuurd

S
30 Januar 2022

Kreeg patat ipv aardappelschijfjes, maar eten was wel lekker.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Hamel
29 Januar 2022

Snel bezorgd, heerlijke ribs en drinken koud!

Sarah
21 Januar 2022
Vivian
12 Januar 2022

Onwijs snel bezorgd en gratis heerlijke sinaasappel gekregen!!

M.
12 Januar 2022

De shoarma was een beetje aan de droge kant maar wel goed van smaak. De patat was krokant, maar had iets meer gekruid mogen zijn. Er zat wel heel weinig saus bij (1/2 bakje). Bezorging was mooi op tijd.

kayota
11 Januar 2022

Every time i order aardappelschijfjes you bring frites. If you cannot deliver aardappelschijfjes, take it off your menu.

Emiel
8 Januar 2022

Heerlijk gegeten de spareribs waren super! Helaas patat i.p.v. aardappelschijfjes, maar dit was geen ramp.

John
7 Januar 2022

Het eten was super lekker,gaan zeker weer iets bestellen. Alleen hebben we onze gratis Magum White niet gekregen.

Bert
7 Januar 2022
HBL1984
26 Dezember 2021

De bezorg tijd liet iets langer op zich wachten dan de weergegeven tijd op de website na het bestellen, maar dat deed niet af aan de warmte van het vlees. Het patat was wel erg lauw en daardoor niet zo smakelijk, maar alles was weer lekker op smaak!

HBL1984
22 Dezember 2021

Netjes gebeld door medewerker dat er iets van mijn bestelling niet leverbaar was. Fijne service en snel goed heet eten. Alleen jammer dat de zware chicken strips op de patat in de tas was gezet, maar denk dat dat is gedaan omdat het bakje met de patat plat was en de zak met de strips niet. Verder weer dik te spreken over de snelheid van de bezorging, kwaliteit van mijn bestelling en de benadering, ook door de bezorger!

Frans
21 Dezember 2021

Kwaliteit onvoldoende voor die prijs. Geen groente en het eten was koud.

Fay
19 Dezember 2021

The ribs were good, I really appreciated the free drink, however I also ordered 5 mozzarella sticks, but only 2 came. From the way their bag was open I assume that before they were delivered, there were actually 5. Anyway, the two that arrived were not good nor warm.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sarah
14 Dezember 2021

Ik bestelde mayo en ik kreeg frietsaus

Dely
11 Dezember 2021

Bezorger was vriendelijk. En eten was heerlijkk.

Ineke Fransen
9 Dezember 2021

Bezorger was heel vriendelijk, de patat/gebakken aardappels waren niet lekker warm. De rest was prima.

Schoonveld
3 Dezember 2021

Helaas de bestelling zonder patat gekregen. Na contact te hebben gehad te horen krijgen dat ze niet daarvoor nog gaan komen 😐. Heel misschien later op de avond als de route in de buurt is...

D
12 November 2021

De lekkerste spicy herby wings van het land !

Rachida
8 November 2021

Eten was lekker warm en goed op smaak.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Dely
4 November 2021

Had zoete spareribs besteld maar was aan pittige kant en had aardappelschijfjesin plaats van gwn friet enzat geen saus bij. Echt heel jammer. Probeerde 2 keer te bellen maar niemand nam op

José Eeringa
4 November 2021

Ik bestelde aardappelschijfjes en kreeg vieze koude patat.

Joey Levi van Delft
31 Oktober 2021

Het eten was lekker maar mijn drankje en cocktailsaus zijn nooit bezorgd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ferry
22 Oktober 2021

Kapsalon: Hoe het eruit zag kon echt beter. De uistraling ervan geeft geen leuke uitstraling. Prestaties kan echt 100% beter.

dely
21 Oktober 2021

had zoete spareribs besteld maar wat ik kreeg was een beetje aan de pittige kant. wat jammer is want ben normaal tevreden

Stephan
20 Oktober 2021

Het eten was top! Bezorging was op tijd. Alleen de beloofde gratis Magnum zat er niet bij
 best jammer aangezien ik iets zoets na de maaltijd bij een kopje koffie altijd wel lekker vind en ik nu expres geen ander dessert had besteld!

Fiona Macintyre
1 Oktober 2021

Top service

Florian
29 September 2021
D Talens
14 September 2021

Super!

Berg
12 September 2021

Alleen jammer dat als je via de site besteld je een gratis drankje krijgt En ze die vaak vergeten😅 Verder top eten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jj
11 September 2021

Alles koud

Dely
2 September 2021

Zeker lekker en was ook optijd.

klant
30 August 2021

wat wil je dat ik moet beoordelen als de bestelling om 18.55 is en om 19.55 uur bezorgd zou worden en nog niet bezorgd is. En nog om een recensie vragen is wel belachelijk niet, nou bedankt hoor.

Dely
30 August 2021
Floris
29 August 2021

Normaal goed, maar nu was alles extreem zout en daardoor niet te eten...

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Peter
19 August 2021

De falafel maaltijd had 3 stukjes falafel en de patat was slof. De spareribs waren super lekker tot ik op de helft was een toen bleek het allemaal vet te zijn.

Motje
10 August 2021

Top service, lekker en heerlijk eten altijd đŸ’ȘđŸ»đŸ‘đŸ»

DB
9 August 2021

Heel erg lekker allemaal! Wat mij betreft te grote porties, maar dat is beter dan te weinig. ;-)

ruben
30 Juli 2021

goed eten en aardige bezorger!

Janny
9 Juli 2021
Margriet
2 Juli 2021
LF
1 Juli 2021

Spareribs besteld. Heerlijk gegeten. De bestelling werd na ongeveer een half uur al bezorgd. Erg tevreden. Voor herhaling vatbaar!

M.
30 Juni 2021

Het enige positieve is dat de kip gaar was. Mag ook wel na bijna 2 uur wachten... Ze waren prima vriendelijk aan de telefoon, maar ze kunnen het overduidelijk niet aan allemaal. En voor dat geld. Er zit geen salade bij, al met al zeer matige kwaliteit. Het beloofde gratis drankje en Ben en Jerry's (wel een magnum) zit er ook niet bij. Eens maar nooit weer.

R Cuquerella
23 Juni 2021

prima,duurde aleen veel langer als opgegeven was. Maar lekker ondanks het teveel aan patat

Vos
23 Juni 2021

Vriendelijke bezorger op de fiets en de bezorging kwam overeen met de geschatte tijd. Echter viel de pasta carbonara van zondag erg tegen. Haast geen saus, geen 5 stukjes spek, het was een droge bende. Ik bestel hier vaker en het is tot nu toe altijd heerlijk geweest. Ik hoop dat het maar 1x was en dat het de volgende keer beter is.

Rutger
15 Juni 2021

De patat en de nuggets waren koud en slap, alsof ze te kort in de frituur hadden gelegen. de uienringen waren erg lekker

Manolo
13 Juni 2021

Weer mijn drinken vergeten. Na 3 kansen te hebben gegeven met 3 bestellingen is de koek nu echt op! Altijd wel iets wat vergeten wordt of niet correct bereid wordt. Nu nooit meer bij hun bestellen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Eugene Armstorff
27 Mai 2021

Kwaliteit spareribs waren goed(altijd mals). Het jammere is dat de patat en aardappeltjes niet gekruid waren. Ook waren de spareribs zoet zonder marinade. Portie spareribs volcano zaten alleen verpakt in folie en niet in de doos. Kom op jongens. Gewoon de basispunten van een bestelling. Zulke slordigheden doen de kwaliteit van het eten te niet.

Manolo
25 Mai 2021

Extra betaald voor kipfilet in mijn producten (wrap) ipv kipdoner, krijg ik het alsnog met kipdoner. Jammer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Onbekend
21 Mai 2021

VOLCANO SPARERIBS MENU BESTELD. RIBS WAREN HELAAS WEER NIET PIKANT. EEN LEKKERE VOLLE ZAK AARDAPPELSCHIJFJES, LEKKERE KNOFLOOKSAUS. BEZORGER WAS 30 MIN EERDER DAN AANGEGEVEN TIJD.

Luuk
16 Mai 2021

Spareribs goed, portie wellicht iets klein. Patat net niet lang genoeg gebakken en bezorging was wat laat ondanks ruim vooraf te hebben besteld.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Pi
8 Mai 2021

Altijd lekker eten

Gerwin
7 Mai 2021
Justin
6 Mai 2021

Het eten kwam 45 minuten later dan aangeven, hier werd niet over gebeld of op een andere manier contact met mij gezocht. De Chicken fingers tikka masala korst was extreem droog, mijn sate kroket open gebarsten en zo goed als leeg. De patat was half zacht. Geen aanrader

Laura
2 Mai 2021

Voor het eerst besteld, erg tevreden. Lekkere fish and chips (en eigenlijk al voldoende vullend).

Ouwens
29 April 2021

Had kipfilet met paprika champignons en uien besteld maar net als de vorige keer geen champignons,paprika en uien !kipfilet was in kleine stukjes en hard .sla zat er ook niet bij ..

K P
29 April 2021
Do
29 April 2021

Bezorging kwam 5 minuten na verwachte tijd en klopte netjes aan zoals verzocht in de opmerking. Kwaliteit was niet slecht, maar flauw gekruid. Mogen meer specerijen gebruikt worden. Spareribs te lang gegrild, dus niet mals. Shoarma prima gebakken (zoals verzocht). Miste kipfilet, maar had döner ervoor in de plaats. Kofta was ook te lang gegrild, dus droog en veel te weinig kruiden.. Broodje was bij aankomst taai.

Jay
28 April 2021

Ik heb een spareribs menu met aardappelschijfjes voor twee besteld. Ik kreeg Ă©Ă©n zak patat en Ă©Ă©n bakje saus met spareribs waar meer bot dan vlees aan zat geleverd. Het vlees was daarnaast zeer taai en amper weg te krijgen. Ik bestel vrij vaak bij Chicken N Bull en het valt mij op dat de kwaliteit steeds eer achteruit gaat. Over de bezorging heb ik verder niets aan te merken. De bezorgers zijn altijd beleefd.

Anoniem
27 April 2021

Ondanks dat we op tijd besteld hadden kwam de bestelling een half uur te laat. De cole slaw zat er niet bij. 1 karig bakje saus was niet genoeg om wat extra smaak aan de kip te krijgen. Jammer, echt teleurgesteld..

Olivier
27 April 2021

Aangegeven dat ik het eten om 19:00 wilde afhalen, krijg ik een nieuwe mail dat de afhaaltijd 19:30 is. Ik heb voor de zekerheid nog gebeld en deze tijd werd bevestigd omdat er ‘extreme drukte’ was. Vervolgens wordt ik om 19:08 geïrriteerd gebeld dat mijn bestelling al een tijdje klaar is en of ik het nog kom ophalen; dus ik stap meteen op de fiets naar het restaurant. Aangekomen is het eten toch niet klaar en moeten ze de patat nog bakken.. Veel chaos, niet erg klantvriendelijk en de kip was ook niet erg warm. Jammer, want de vorige keer was de kip van goede kwaliteit

Michael
26 April 2021

Was helaas iets mis gegaan met leveren (te laat besteld. Maar zonder morren een week later netjes geleverd. Hoe je het oplost, daar gaat het om ,👍

Oost
26 April 2021

Prima eten!

Eugene Armstorff
19 April 2021

Kwaliteit van de spareribs zeer goed, echter de volcano besteld, maar de zoete gekregen. Volgende keer misschien iets beter de bestelling checken.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Michael
18 April 2021

Niets ontvangen :(

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Eveline
9 April 2021

Chicken twisters waren koud, kip in de twister was minimaal, meer groente dan kip en de kip was ook nog eens droog. Chicken wings sweet en sticky, slap velletje en saus dun waardoor het al uit het bakje liep. Was niks sticky aan. Bezorging was wel snel 30 min.

Onbekend
7 April 2021

Volcano spareribs menu, was lekker maar helaas niet hot

Anoniem
6 April 2021
Talens
29 MĂ€rz 2021

Heerlijke spicy herby wings!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Onbekend
24 MĂ€rz 2021

Spareribs waren totaal niet Volcano hot. Jammer

Danique
23 MĂ€rz 2021

Aardappeltjes waren erg lekker, helaas waren de spare ribs nog niet voor de helft zoet, de rest was erg heet :o Tip voor restaurant; gratis drankje zonder prik aanbieden ;)

Kar
20 MĂ€rz 2021

Normaal tevreden over de bestellingen hier. Vandaag voor het eerst koude patat en kip, balen ( en een gratis blikje frisdrank niet bij geleverd).

Harrie
14 MĂ€rz 2021

Heerlijk en goed was lekker warm, een aanrader, zeer grote keus top.

J.
11 MĂ€rz 2021

Wederom zeer goed

Jolanda
9 MĂ€rz 2021

We weten dat we lang moeten wachten op de bestelling. Maar we vinden het nog steeds de moeite waard.

Erik
8 MĂ€rz 2021

Ronduit waardeloos, bestelling om 17:50 geplaatst (via thuisbezorgd kon niet omdat deze waarschijnlijk te weinig bezorgers hebben) eten zou om 18:55 bezorgd worden. Om 19:15 maar zelf gebeld om te horen wanneer het eten komt. Bezorger zou er binnen 10 min zijn (was reeds onderweg) om 19:40 stond er een bezorger bij de buren. Zelf maar naar buiten gelopen om het eten te halen. Bezorger was niet echt onder de indruk toen ik mij beklag deed over de late bezorging. Papieren tasje van het eten was voor de helft doorweekt van het sap van de spare ribs.?friet dus doorweekt. Mix grill was lauw en niet bijzonder gekruid. Eten en bezorging is het geld niet waard.

Azka
25 Februar 2021

They claim that may payment is not recorded. Then it is finally delivered after I call 2 hours after the estimated time. I did not get the free cola.

azka
25 Februar 2021
Sarah
22 Februar 2021
Jeanice
22 Februar 2021
Sven
20 Februar 2021

Ruim op tijd en erg lekker.

Dan
17 Februar 2021

Beste spicy herby wings van Groningen. Heerlijk pittig, veel smaak en een goeie portie!

Batman
16 Februar 2021

Snel bezorgd en heerlijk, zeker een aanrader.

Kurt
10 Februar 2021

Nadat er iets mis ging op een hele correcte en snelle manier opgelost. Klasse service!

Eugene
7 Februar 2021

Fantastische spareribs. Zowel de kalfs als de normale spareribs waren perfect bereid

Peter
5 Februar 2021
Dadash
4 Februar 2021
Jeroen
1 Februar 2021

Het heeft goed gesmaakt en de bezorging was ook snel: binnen een halfuur geleverd! Alleen zou er cola bijkomen en heb ik cola light gekregen zag ik later, wat ik helemaal niet lekker vond.

Bart
31 Januar 2021

Spareribs en kippenvleugels dik in orde, daarom bestellen we er ook regelmatig, maar de patat en snacks waren helaas lauw en dat bij een bezorgtijd van nét geen 2 uur. Maargoed, welke gek bestelt op een zaterdag dan ook pas om 18:00... Volgende keer hopelijk beter, want die kippenvleugels en ribbetjes zijn erg lekker.

Peter
24 Januar 2021
Anja
24 Januar 2021

Heerlijk malse kip en het was nog prima warm! Lekker gegeten dus!

Oeds
21 Januar 2021

Niks negatiefs op de bezorging aan te merken, en de ribs waren verrukkelijk zoals altijd!

Saar
10 Januar 2021
Kat
4 Januar 2021

Helaas was de kip een beetje smaakloos, ook ontbrak de coleslaw/salade. Heb niet kunnen genieten van mijn eten. Hopelijk volgende keer beter.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Onbekend
31 Dezember 2020

Spareribs menu Volcano.. heerlijk!

Onbekend
30 Dezember 2020

Spareribs menu Volcano.. heerlijk!!

Jan
25 Dezember 2020

Eten was niet warm meer, en grote patat was maar een kleintje..

Batman
22 Dezember 2020

Op tijd bezorgd, en het eten was heerlijk ! Niks op aan te merken :D

Onbekend
21 Dezember 2020

Spareribs Volcano menu.. heerlijk!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Onbekend
18 Dezember 2020

Spareribs menu Volcano... Heerlijk

Frank
18 Dezember 2020

De broodjes hamburger waren droog en er zat niet veel smaak aan. De patat is wel altijd super

Batman
17 Dezember 2020

Spicy herby chicken wings bestelt, nog nooit betere gehad, heeeeeerlijk !

Willem
3 Dezember 2020

Het menu smaakte prima, was goed op temperatuur, dat wil er nog wel eens mankeren indien men eten besteld, ik betwijfel echter of ik lamsshoarma was, wat ik had besteld. 'k Heb het idee dat lamsshorma malser is dan het shoarmavlees dat Chicken 'n Bull heeft gebruikt.

Ineke
2 Dezember 2020

Koude friet. Kip was lekker, maar ook lauw. Geen coleslaw.

Monika Ivanova
21 November 2020

Dear all, Last night we ordered food from your place. The order included fish&chips. This was the worst fish we’ve ever tried: a thick layer of batter, that was heavily burned, and barely any fish in there. It was just eating the burned coating. The aftertaste was awful and even though we threw away the so called fish, we had stomach problems the whole night! Very very very bad! Don’t ever sell this to anyone pls! Kind regards, Clients

Marjolein
15 November 2020

Eten was voor de derde keer op rij, bijna 2 uur (!) te vroeg bezorgd. Erg jammer. Ik bestel hier regelmatig, maar dit was denk kk de laatste keer

Haak
12 November 2020

snelle levering, alleen hadden wij twee keer kip buckets besteld, en was het niet heel duidelijk wat alles was. Verder was het wel erg lekker!

Chungus
18 Oktober 2020

Duurde wat lang, dus het eten was al aan de koude kant. Het eten zelf smaakte verder goed.

Susanne
12 Oktober 2020

Meer dan een uur te laat!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Arne
11 Oktober 2020

Was meer dan een uur later bezorgd dan aangeven en dan ook nog koud. 2x gebeld en werd snel afgekapt dat de bezorger er bijna was, dit was dus niet het geval.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Daniel
4 Oktober 2020

Broodje kebab met feta. Smaak best goed van het vlees. Maar erg droog!! Kreeg het bijna niet weg. Leek opgewarmde prut. Jammer kwaliteit was altijd goed. Foutje?

Sanne
27 September 2020

De bezorging was 45 minuten te laat. De vorige twee keer was de bestelling ook behoorlijk te laat bezorgd.

Wesley
22 September 2020

Minder lekker dan normaal, aardappelschijfjes geleverd ipv friet

Doornbos
16 September 2020

‘S middags een bestelling geplaatst voor bezorging om 18.00u. De bestelling kwam echter pas om 18.25u! Erg spijtig.. gelukkig was het eten nog warm!

Leon
10 September 2020
LS
8 September 2020

Bijna de helft van de bestelling ontbrak. De shoarma was heel droog en aangebrand. Zeker niet meer voor herhaling vatbaar. Jammer.

Xxx
29 August 2020

Gewoon goed

Daniel
27 August 2020

Wat een grandioze kwaliteit en service. Super!

tom
24 August 2020
Vincent
23 August 2020

- Bezorgtijd van 2 uur. Naar mijn mening te lang, ook al is er drukte. - Spareribs waren wel oké, maar niet geweldig. - Kip was goed. - Geen koolsla ontvangen bij beide gerechten. - Geen kruiden op de aardappelschijfjes, misschien niet standaard, maar wel het overwegen waard om te doen. - de gratis Magnum kan je beter achterwege laten, zorg maar voor betere kwaliteit van het eten en bezorgtijden minimaliseren tot maximaal 1 uur. Wij bestellen helaas niks meer bij jullie. Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen. Groet, Vincent

Nathalie Kamminga
19 August 2020
Jelle
14 August 2020

Spareribs waren knapperig, en matig, ook zat er weinig saus op

Kim
6 Juli 2020

Dag, ik had eten besteld om 19.00 u en jullie stonden er al om 18.30 u. Ik neem aan dat u begrijpt dat iemand niet voor niets een tijdstip aangeeft en ik dus nog niet thuis was. Eten was dus zo lauw en dat was erg jammer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anoniem
25 Juni 2020

Snel geleverd en de patat is vooral erg lekker (en de rest ook).

Jonker
20 Juni 2020

Erg lekkere patat! en ook goed gekruide en gegaarde kip, sparreribs en kibbeling. Het bestelde ijs was niet op voorraad, maar prima andere oplossing bij de bestelling gedaan!

Saran
16 Juni 2020

meerdere kipstukken verbrand en eten was lauw op aankomst

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sandra
16 Juni 2020

Bestel hier al jaren spareribs, mals en super warm na bezorging! De service is uitstekend!!

Loukili
13 Juni 2020

Het eten smaakt heerlijk en de porties zijn goed en is zeker voor herhaling vatbaar. Het eten wordt netjes op tijd bezorgd.

Eugene
11 Juni 2020

Nu voor de 3e x besteld. Eten was kwalitatief goed. Echter bezorgtijd was 16.30.bezorging na 17.00. Daarbij de afgesproken magnum niet bij bestelling. Wel netjes gebracht door bezorger. Opvallend was dat van de 2 porties spareribs de ene portie bij een x zo groot was,wat nog niet veel was. Kwaliteit dus goed, hoeveelheid viel tegen.

Virag
2 Juni 2020

The chicken was very dry the potato had not a lot of taste. And it took a lot of time. The smell of the food and the portions were good

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Damian Edens
30 Mai 2020

Bezoeging zou om 19:25 bezorgd worden. Netjes werd er om 19:16 verstuurd dat de bestelling onderweg zou zijn. Echter kwam de bezorging pas om 19:50 terwijl ze hier 4 minuten vandaan zitten..

Jelco
29 Mai 2020

Het duurde ontzettend lang voordat onze bestelling kwam. Langer dan anderhalf uur. Eenmaal aangekomen was de kip ontzettend vet en de patat lauw. Ik heb eerder bestel bij Chick n bull dat was erg lekker maar deze bestelling viel erg tegen.

A Diab
29 Mai 2020
Hugo
29 Mai 2020

Eten was opzich redelijk. Spareribs prima maar Kip wel heel erg vet. Bezorging was dramatisch. Duurde anderhalf uur, kreeg niet alle producten die ik besteld had. Heb erachter aan gebeld en zou erachter aan komen. Nooit gekregen dus betaald voor dingen die je niet krijgt.

Sanne
25 Mai 2020

De kip was prima, niks op aan te merken. De bezorging was echter wel een half uur te laat. Op zich niet zo'n probleem, maar een SMS of mail zou in zo'n geval misschien wel fijn zijn om te weten waar de bestelling blijft. Het eten was goed warm op het tijdstip van de levering.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ann
25 Mai 2020
KC
16 Mai 2020

Op zich prima verzorgd, kip was niet echt 'net gefrituurd heet' maar meer lauw warm terwijl ze niet eens ver van mijn adres zijn. Verder zijn ze mijn coleslaw/salade vergeten.

Jelmer
26 April 2020

Eten was lekker en goed warm, bezorging was prima.

Marco
15 April 2020

Altijd lekker en goed op temperatuur

tom
6 April 2020
Marc
5 April 2020

Na een uur kwam het eten maar de verkeerde bestelling. Gebeld zouden binnen 3 kwartier nieuwe krijgen heeft 2 en een half uur geduurd. Enige wat we te horen kregen dat het een beetje druk was. Slechte service aangezien je er altijd besteld

Richard
27 MĂ€rz 2020

Super lekkere en malse spareribs! De Argentijnse waren weer erg goed dit keer. Vlotte bezorging met verse warme friet! Top!!

Olaf
25 MĂ€rz 2020

Spareribs waren erg lekker, voldoende patat. Helaas was er geen salade en saus bij. Vandaar een punt minder. Bezorger was vriendelijk.

Si
6 MĂ€rz 2020

Eten is Altiijd koud

De Groot
3 MĂ€rz 2020

Het bezorgen duurde erg lang voor een maandagavond. Wanneer er na 1,5 uur contact wordt opgenomen met het restaurant word je erg chagrijnig toegesproken. Erg jammer, want het eten was verder prima. De spareribs waren goed en de friet niet slap.

Mart
3 MĂ€rz 2020

Bezorging was op tijd, en het eten was lekker. We kregen wel erg veel patat en aardappelpartjes, maar dat is geen negatief punt (alleen wat jammer om het niet op te eten)

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

LS
29 Februar 2020
Elisar
23 Februar 2020

Bijna twee uur later bezorgd en toen ik aangaf dat dat echt niet kon werd ik door de bezorger afgewimpeld. Het was ook echt niet te eten helaas. Smaakloze en vettige spareribs, oude aardappel schijfjes en salade en aan de kip zat echt gewoon geen smaak en was ipv crispy ‘nat’. direct weggegooid. Weg €40,-.

Jessica
25 Januar 2020

De pasta carbonara was heel lekker! Goede portie, kon er twee dagen van eten. De twister was echter wat karig gevuld, maar twee chicken strips in een hele wrap waar ik 5 euro voor betaal is naar mijn mening weinig. Bezorging duurde 1 uur en 15 min voor een vrijdag avond, prima alleen de verwachte bezorgtijd was slechts 45 min via de mail. Verder toptent!

Peter
30 Dezember 2020

Ze kijken naar de opmerkingen dus dat is een pluspunt! Verder een tip: misschien de frikandellen speciaal snijden voordat je ze frituurt? Saus lag er naast en de frikandel was praktisch dicht.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Elisa
15 Dezember 2019

Spare ribs erg droog en taai.

Juanita
2 Dezember 2019

Toppie en heerlijk!

Jehadeswed
30 November 2019

Was helaas weer koud

Patat man
20 November 2019

Ik dacht 20 euro ofzo aan briefjes te hebben maar ik had slechts 1 brieje van 5.Welke lul die andere briejes nu heeft doet er niet toe. Bezorger ging er goed mee om en heeft nu een dikke fooi. hoe kun je in zo een situatie minder dan 5 sterren geven? nou ja, als het eten minder dan 5 sterren is. Maar het eten is 5 sterren, dus wat dan? Blij zijn.

Melissa
18 November 2019

Eerst ijs vergeten, daarna ben ik gebeld dat het door mij gekozen product op was en na 2 uur eindelijk de andere smaak waar ik geen zin meer in had, want ik wou gewoon op bed. De kipnuggets waren wel lekker, maar de kroket was heel zompig.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Bobby
16 November 2019

Bezorging veel later als gepland. Spareribs smaakte super!. Over Het gefrituurde eten is er nog wel wat ruimte voor verbetering.

Rozemarijn Hummel
11 November 2019

Wij waren niet zo blij gisteren. De patat en kroketten waren niet warm en het ijs was al half gesmolten. Normaal gesproken vinden we het lekker van chicken n bull maar dit was teleurstellend.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Cover
26 September 2019

Grote bestelling geplaatst, was sneller dan verwacht en t was erg lekke. Perfect 5/7

Lennard
12 September 2019
Dijkstra
30 August 2019

Was erg lekker, alleen was helaas (weer) de cola vergeten :(

bart
28 August 2019
Klaas
18 August 2019
jan buster
19 Juli 2019

heerlijk

Leon
9 Juli 2019

The best wings in town! Opmerkingen en verzoekjes netjes afgehandeld!

Ano
5 Juli 2019
Ano
23 Juni 2019
Ron
18 Juni 2019

Top!

Jeroen
15 Juni 2019

Was erg lekker, met speciale hamburgersaus erop. Ruim voldoende belegd met vanalles en goed warm. Ook de bezorger was vriendelijk en ruim binnen de bezorgtijd (20/25minuten maximaal). Kortom, ik ben weer erg tevreden!

Li
11 Juni 2019
Jasper
6 Juni 2019

Weer lekker gegeten! Erg vriendelijke bezorger Bezorgtijd zoals aangegeven

Robert Victoria
19 Mai 2019

Was heerlijk, maar minder spareribs dan ik gewend ben .

Robert Victoria
16 Mai 2019

Heerlijke spareribs, vriendelijk personeel, snel geleverd, alles goed warm . Dikke 10!

Ron
4 Mai 2019

Kip saté was weer top, alleen is er gewoon altijd iets mis. Nu zat er een hamburgerbroodje bij in plaats van een grote turkse bol, terwijl ik er wel gewoon de normale prijs voor betaal. Ben er nu wel een beetje klaar mee.

Ron
26 April 2019

Was weer top mannen!

pascal
12 April 2019

Heerlijke spareribs. Bezorger had autopech alles was helaas koud, maar C&B hebben snel nieuwe gemaakt en bezorgd. Goed geregeld. Top service!

J.Hindriks
11 April 2019

goede kwaliteit, lage prijzen en nette bezorging, bestel hier met regelmaat en altijd naar tevredenheid

Rob
2 April 2019

Eten was zoals altijd weer goed. Helaas was de knoflooksaus vergeten.

Ron
29 MĂ€rz 2019
Kathy
27 MĂ€rz 2019

Kwaliteit van wat ik heb gekregen is goed, maar ze zijn vergeten mijn lasagna te brengen :(

Ron
24 MĂ€rz 2019

Lekker, maar veel minder satesaus dan normaal.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ron
21 MĂ€rz 2019
Saskia waterbolk
15 MĂ€rz 2019

Eten was wel lekker maar moest de pizza opnieuw in de oven doen. Kreeg een mail dat het onderweg was en daarna duurde het nog 40 minuten gevolg koude pizza. De smaak daarin tegen wars wel goed

RK
15 MĂ€rz 2019

Sympathieke zaak. Alleen de prijzen moeten ze omlaag gooien. Met name op snacks. Daarin zijn ze echt te duur.

Anouk
11 MĂ€rz 2019

De pizza’s waren erg lekker, goed belegd en de ben en jerry was ook echt goed. Een toppunt vind ik als je besteld dat je er een blikje fanta of cola of 7-up bij krijgt

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Edwin
8 MĂ€rz 2019

Heerlijke spareribs, snel en warm.

Omid
7 MĂ€rz 2019

Te weinig vlees aan de Spareribs. Wel lekker zoet en warm.

R.A.
28 Februar 2019

Was er binnen 30 minuten. Spareribs waren lekker.

Nijenhuis
25 Februar 2019

Normaal altijd super tevreden. Deze keer echter totaal geen smaak aan de kip. Jammer!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Mayella
1 Februar 2019

Heerlijke malse kip, zeer heet bij aankomst. Dit doe ik zeker vaker.

Erhan
29 Januar 2019

Eten was lekker, en op tijd bezorgt Alvast bedankt.

De Vries
29 Januar 2019
Anoniem
25 Januar 2019

Keer op keer heerlijk eten!

Rianne
23 Januar 2019
Ron
13 Januar 2019

Normaal gesproken is het altijd goed, maar de kipsate was vandaag helaas vrij droog.

Hsar
26 Dezember 2018
Afifah
15 Dezember 2018

Delicious

Antwort von Chicken n Bull

Thank you for your feedback.

Geheim
8 Dezember 2018

Snel en op verwachte tijd. Spare ribs is super lekker

Antwort von Chicken n Bull

We hopen je terug te zien!

Krokian
2 Dezember 2018

Heerlijk. Kalf spareribs vallen van het bot!

Antwort von Chicken n Bull

Tot een volgende keer!

Anoniem
1 Dezember 2018
Elianne Cruiming
21 November 2018

Wij hebben nu al een paar keer bij chicken n bull besteld en wij zijn gek op de spareribs zoet. Altijd heerlijke marinade en hele malse spareribs. Dus ik zeg ga zo door het was weer heerlijk :)

Antwort von Chicken n Bull

Tot de volgende keer, en bedankt voor de feedback.

Ron
9 November 2018
Rian
3 November 2018
Arie
2 November 2018

Heerlijk gegeten! Gratis blikje cola helaas niet ontvangen

Antwort von Chicken n Bull

Onze excuses!

Ron
29 Oktober 2018
Miss C
29 Oktober 2018

Het eten is erg op smaak, frietjes en aardappelschijfjes altijd lekker gebakken in vers olie. Bezorgtijd is op stip zoals ze dat aangeven.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Chicken n Bull

Bedankt voor je feedback, en tot de volgende keer!

Rian
27 Oktober 2018
Margreet
24 Oktober 2018

het was weer super goed !!!!!! Misschien nog een tip : om bij het gratis blikje drinken ook een light variant toe te voegen.voor de mensen die zonder suiker moeten zou dit een aangename keuze zijn.

Antwort von Chicken n Bull

Bedankt voor je tip! De volgende keer kun je dit bij de opmerkingen aangeven.

Rianne
21 Oktober 2018
Gua
17 Oktober 2018
Dhdj
14 Oktober 2018
Rianne
12 Oktober 2018
Azis
7 Oktober 2018

Good service!

Ron
1 Oktober 2018

Goed bezig!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rian
23 September 2018
MK
16 September 2018

Altijd heerlijk eten!!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Chicken n Bull

Erg bedankt voor je feedback.

Jhh
16 September 2018
Rianne
11 September 2018
Tg
5 September 2018
M.
1 September 2018
Ron
24 August 2018

Het was weer heerlijk. Alleen wel weer dr saus vergeten..

Antwort von Chicken n Bull

Onze excuses hiervoor!